Bead Soup Party 6 . - here's what I received

Nyáron másodjára is részt veszek Lori Anderson izgalmas Bead Soup Party-ján, a tavaszi első után, ami nagyon tetszett. Csodás partnert sorsolt nekem Lori, nem mást, mint CJ Bauschka-t, aki hihetetlenül profi gyöngyfűző, nem csoda tehát hogy tanítja is a gyöngyfűzést :) A blogját itt találjátok: 4 His Glory Creations

A héten megkaptam a csomagomat CJ-től, az állam is leesett, olyan nagyvonalú csomagot küldött! :) Kásagyöngyök, csiszolt gyöngyök, üveg virágok, színes tenyésztett gyöngyök, egy csillogó rivoli kristály, egy tökjó fém medál és leveles kapocs, kockagyöngyök, csodaszép ásványgyöngyök, szóval minden ami szem-szájnak ingere (no és  gyöngyfűzőknek) A sok résztvevő miatt ebben a blog partyban 3 különböző időpontban mutatják meg az alkotásokat, a mi párosunk a 3. időpontban, augusztus 25-én kerül sorra (1 nappal a születésnapom előtt, !!) Ötletem már van hogy mit készítsek, remélem időm is lesz rá! :))

This is my second time in Lori Anderson's Bead Soup blog party, this time my partner is the wonderful CJ Bauschka of 4 His Glory Creations.
I've received am AMAZING bead soup from her! Seed beads in various sizes, cube beads, colorful pearls, pretty glass flowers, fire polished beads and rondelles, a beautiful rivoli crystal, pretty gemstone beads, a cool metal pendant and a leaf clasp, I feel so spoiled! Thank you so much, CJ!!
Our reveal date is August 25th (just one day before my birthday). I already have an idea what to do with the beads  I hope I will also have the time to do it :)
Ez itt pedig az a csomag amit én küldtem CJ-nek.
And this is my bead soup for CJ:


To see what I made from the bead soup, ckick on this link: http://moonsafaribeads.blogspot.hu/2012/08/bead-soup-blog-party-6-reveal.html

moonsafari beads - egyedi ékszerek

5 megjegyzés:

  1. Azta, micsoda csomagocska, kíváncsian várom, mi lesz belőle!

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon kíváncsi vagyok! Bár nem sokat konyítok a gyöngyfűzéshez, mind két csomagot elfogadnám..aztán csak csodálnám a gyöngyöket! :)

    VálaszTörlés
  3. so looking forward to your reveal.Love and hugs Tanya

    VálaszTörlés
  4. The focals are gorgeous! Will be so much fun to work with!

    VálaszTörlés
  5. The teal color you used really made the focal stand out. Wonderful job. I too like bead embroidery.

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts