Türkiz-korall karkötő / Turquoise and coral bracelet

Nem tudom, lehet hogy kicsit sok így együtt a türkiz és a piros, de nekem azért tetszik :) Korall és türkiz gyöngyök köré, egyre kisebb méretben hímeztem a karkötő elemeit és türkiz golyókkal illesztettem őket össze karkötővé. Franciakapoccsal záródik, szerintem könnyebb így bekapcsolni.

Maybe all this turquoise and red are too much together, but I still like the bracelet :) I created the bead embroidered circles around turquoise and coral beads, then attached them with turquoise beads, added a simple dress hook, it think it's easier to use this kind of clasp. Available in my Etsy shop.









20 megjegyzés:

  1. Nagyon jó színeket válogattál össze ,nekem nagyon tetszik,gyönyörű karkötő!!!

    VálaszTörlés
  2. Hűűű!!! Ez nagyon szép. Nekem nagyon tetszik a színvilága, szuper ötlet.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon szép a két szín együtt! De az elemek külön-külön is nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  4. Fantástica, con esos colores tan contrastados te ha quedado genial!!!

    VálaszTörlés
  5. Wonderful ... I love the colors!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a színei is fantasztikusak !!!!

    VálaszTörlés
  7. Fascinante los colores,el diseño, es que me gusta enterita,...preciosa.

    VálaszTörlés
  8. JAj istenem,ez csodálatos!!!

    VálaszTörlés
  9. Imádom ezt a karkötőt, egyszerűen zseniális!!:)

    VálaszTörlés
  10. Nekem nem tűnik soknak a piros és a türkiz. Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű ez a két szín együtt,nagyon szép karkötő lett!

    VálaszTörlés
  12. Ha ránézek, nekem mosolygós-jókedvem kerekedik tőle! Nagyon szép !

    VálaszTörlés
  13. Alig találok szavakat, annyira szép!!!

    VálaszTörlés
  14. Nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  15. Imádom ezt a két színt együtt és ez a karkötő így szuper!!! :)

    VálaszTörlés
  16. Huh, hát köszönöm, lányok, nem gondoltam hogy ekkora siker lesz! :) Örülök hogy tetszik nektek :)

    Thank you so much for your kind comments, I'm glad you like the bracelet! :)

    VálaszTörlés
  17. Csodálatosan fantasztikusat alkottál! A türkiz szerintem minden színnel megy, ezzel a nagyon jó pirossal isteni! Egy ideje nem jártam nálad, csodákat készítettél, nem kommentelem végig mindet, mert begörcsöl a kezem, viszont tudd, hogy mindet imádom :)

    VálaszTörlés
  18. Névtelen16:37

    your work is amazing!!! congratulations from chile
    elrinconcitodefatema.blogspot.com :)

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts