Inspiráció / Inspiration

Néhányan biztos láttátok isztambuli képeimet, amiket idén tavasszal készítettem, gyakran nézegetem őket azóta is, beleszerettem a városba teljesen :) Persze már az utazás előtt is imádtam a török kultúrát, művészetet, és úgy általában az iszlám művészetet. Ezért aztán nagyon izgatott lettem amikor az Etsy Beadweavers Team decemberi kihívásának témája az Arabeszk stílus lett :) Az ékszer már készülőben van, de azt még nem mutathatom meg, azt viszont igen hogy honnan vettem inspirációt. Isztambulban ebből volt elég :)

Some of you might have seen my photos from Istanbul, where I spent my holiday this spring. I keep looking at the photos again and again since then :) I was actually a big fan of Turkish and Islamic art in general, not that i'm an expert, so I was very excited when the topic of the EBW Team december challenge was announced: Arabesque style! :) The piece for the challenge is almost ready,  I can't show it yet, but I can show where I took inspiration from :)
















4 megjegyzés:

  1. most nyáron készülünk majd Isztambulba, régi vágyam és hát igen, nagy szerelem nekem is a török kultúra, úgyhogy megyek is a tavaszi képeidhez :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de gyönyörű képek!! Ezekből az inspirációkból biztosan valami fantasztikusan szép dolog fog születni!!:)

    VálaszTörlés
  3. Hát Igen, Isztambul gyönyörű :)) Éva, nyáron biztos jó meleg lesz meg jó sok turista, én örültem hogy áprilisban egyik sem volt, de biztosan ti is imádni fogjátok, jaj de irigyellek! :D

    VálaszTörlés
  4. Ide én is szívesen ellátogatnék egyszer! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts