Miből lesz a cserebogár / My firsts

Sizsutól kaptam meghívást erre a játékra, van már 1-2 hete ennek, de csak most jutottam haza a szüleimhez hogy képet készítsek egy ékszeremről amit tényleg nagyon régen készítettem. 15 vagy 16 éves voltam, ez volt ez első gyöngyszövött nyakpántom, utána még készítettem néhányat (azok szebben sikerültek) de azokat osztálytársaknak ajándékoztam. Akkoriban nem nagyon maradtam meg egy technikánál sokáig, a gyöngyszövést is csak azért próbáltam ki mert volt egy hobbi-szövőkeretem amin pici tarisznyákat, pántokat, tokokat szövögettem gyapjúfonalból, és valahol gondolom olvastam a gyöngyszövésről is. De a gyöngyszövést sokkal macerásabbnak találtam :)
Ezeket a szalmaékszereket talán már mutattam a blogon, ezeket is kb. akkoriban készítettem, de végül sajnáltam viselni őket, olyan aranyos picik :)
A "második felvonás", ami 2010 elején volt, Bilobával kezdődött, egy munkatársnőm egy napon új fülbevalóval jelent meg és teljesen rákattantam. Elkezdtem interneten kutakodni, majd hamarosan megrendeltem az első Swarovski- és Miyuki szállítmányt, beszereztem a Biloba-könyvet is, és ezeket sikerült először összehozni, a zöldet persze hamarosan lebontottam, a másik ajándék lett :)



Zsuzsának köszönöm a meghívást a játékba, és most szokatlan formában adom tovább (mert annyi blogban láttam már a játékot hogy nem tudom ki maradt még ki): Mindenkinek továbbadom, akinek csak csak kedve van megmutatni a kezdeti próbálkozásait, és örülnék neki, ha a lenti űrlap kitöltésével csatolnátok egy linket a bejegyzéshez - így én is és mások is elolvashatnánk!

UI.: Csütörtökig még lehet jelenkezni a játékomra! ;)

The beaded necklace and the little straw earrings are one of the first pieces of jewelry I ever made, I was 15 or 16. I never actually wore them, I just liked to look at them :) I made a few more, but i gave those away to my classmates.
When I restarted making jewelry, in 2010, I made my first pieces from the book of Biloba, an Absynthe in peridot green (almost exactly as in the book...) and an Archipel in topaz :) 
This is actually a chain-game, so if you feel like posting about your first tries, please add your link below :) 






4 megjegyzés:

  1. Szerintem ez érdekes, és nyugodtan meghirdetheted, én nem sokaknál láttam még ezt a játékot!
    A szalma fülik különösen tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  2. Szandi, kérésed meghallgattatott :D bár nem emelek ki személyesen senkit, örülnék ha minél többen megmutatnátok a kezdeteket és belinkelnétek az erről szóló bejegyzéseket! :) (De ha már te voltál az első kommentelő, téged külön meghívlak! ;))

    VálaszTörlés
  3. Én is kaptam már meghívást erre a játékra, a blogomon már fenn is van, hogy indultam én a gyöngyfűzés rögös útján!:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem már nincsenek meg az elsőim... :( Dunakavicsból, sárgarézdrótból készültek... khm... pillanatragasztóval *elpirul* - 20 éve.

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts