Gyöngyhímzett medál / Bead embroidered pendant

Megint egy befoglalt gyurmakabosont mutatok, bronz-feketében. Szeretem ezt a két színt együtt, de ez az ékszer most kicsit öregasszonyosra sikerült, egyszerűbbre és főleg vidámabbra terveztem, de így alakult :)  Várok névjavaslatokat, megint cserbenhagyott a fantáziám :)




This bead embroidered pendant is maybe a bit too dark and not really youthful, it's not how I planned it, but this is how it turned out :) I used a self made polymer clay cabochon this time too. Do you have any suggestions for a name?

17 megjegyzés:

  1. I love it ... It's wonderful!!!
    Greetings!!!
    Lyra

    VálaszTörlés
  2. Hú de gyönyörű szép! A színösszeállítás tökéletes! És a közepe lélegzetelállító!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép. Én nem üregesnek, hanem fenségesnek nevezném, nagyon elegáns darab

    VálaszTörlés
  4. Öregesnek, bocs az elírást

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű! Szerintem is inkább elegáns, fenséges darab. Névnek el tudnám képzelni vmilyen francia, előkelő kettős nevet, pl. Marie Antoinette. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! Thank you Lyra! :) Hú, Susu, ennyire azért nem nagy durranás ez a medál :D

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűséges lett Ági!

    VálaszTörlés
  8. Komoly darab kétségtelen, de nem vénasszony.. :))

    Legyen Indián ősz a neve:))

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is nagyon jó!!
    Mit szólsz ehhez: Noire lilo (fekete liliom)

    VálaszTörlés
  10. Jót derültem Marie-Antoinette-en, mert nekem meg elsőre Mária-Terézia jutott eszembe róla. :)

    Nagyon szépséges!

    VálaszTörlés
  11. prześliczne, od razu się zakochałam :p

    VálaszTörlés
  12. Nagyon előkelő darab, igazi szépség.

    VálaszTörlés
  13. Mesés!!! A maga egyszerűségével nagyszerű :)

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm nektek is, a névjavaslatokat is! Döntenem még mindig nem sikerült... :D
    Thanks for your nice comments! :)

    VálaszTörlés
  15. Szerintem is gyönyörű!

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts