Cárina medál / Tsarina pendant

Bár annyira nem pompázatos ez a medál hogy egy cárné is viselhetné, mégis ez a név jutott most neki, mert valamiért nekem olyan oroszosnak tűnik. Talán egy spécibb nyaklánccal előkelőbbnek tűnne, viszont így hordhatóbbnak érzem. Persze lehet hogy még kigondolok valamit. Ti mit gondoltok erről? Hétköznapra felvesztek spéci, gyöngyből fűzött nyakláncokat, vagy alkalomra tartogatjátok az olyanokat?

This pendant might be not special enough to be worn by a tsarina, but for me it has a Russian aristocrat look. Maybe with a beaded necklace it would look more elegant, but I think it would be also less wearable. What do you think?





Miközben gondolkodtam a néven, a Wikipédián az orosz cárokról olvasgattam, és bár először a cárevna nevet akartam (aki a cár lánya), a cárevna szócikkben látott kép eltántorított ettől. Szimpatikus, nem? :D
My first idea for the name was tsarevna (the daughter of the tsar), but as I was browsing Wikipedia, I changed my mind because of a photo I found here. Looks  friendly, huh? :D


moonsafari beads - egyedi ékszerek

17 megjegyzés:

  1. Nyanya22:13

    Nagyon szép! egyre csodálatosabbakat fűzöl. a hölgyemény pedig igazán bájos :D

    VálaszTörlés
  2. A neve nagyon jó, és csodaszép ez a lánc,igazi mestermű!!!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Wonderful ... I love it!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Esetleg "spéci alkalmakkor" viselheted még bársony vagy organza szalaggal is. Igaz, egy ilyen medált nem is lehet farmerhez felvenni...

    VálaszTörlés
  5. Szofija Alekszejevna kemény csaj volt, meg is látszik rajta :) Egyébként a festmény szerintem gyönyörű, először megzavarodtam, mert hát fényképzeni akkor még nem tudtak ugye, és ha megnézed a részleteket, főleg a kép felső részében, annyira fotószerű... Na de nem ezért vagyok itt, a medálod csodálatosan szép. Nekem direkt tetszik, ha egyszerű valamire van felfüggesztve. Én minden nap hordok gyöngyöt, még otthon is, és általában szalagra vagy bársony (plüss?) szálra aggatom őket, a gyöngyözött láncokat lusta vagyok megfűzni :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűséges, nagyon jó kis nevet találtál ki! Mostanában inkább hétköznapi ékszereket fűzök, van pár olyan ami alkalmibb, kicsit sajnálom, hogy ott lóg a tartón és próbálok alkalmat találni a viselésére.

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok annyira gyönyörű és a neve csodás!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép. Nekem ez még egyszerű lánccal is alkalmi, de annak csodálatos! :)
    A "hölgy" igen komoly... :)))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon-nagyon szép! Kedv kérdése a dolog, néha a nagyon csillivilliket is felveszem hétköznap, ha olyan a hangulatom.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik és én felvenném hétköznap is ,egy kicsit elegánsabb öltözékhez.Egyébként előnyben részesítem a sportosabb öltözékhez .Tudjátok mindenek elött a kényelem .Ja és a neve?????szuper ötlet és találó mert egy kicsit antik hatású ékszer.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen, olyan jólesnek a hozzászólásaitok! :) Thank you, girls, for your nice comments! :)

    Én simán felvettem amúgy farmerral ezt a medált, igaz nem pólóval hanem egy szép fehér blúzzal :) De monjuk gyöngyös nyaklánccal már túlzának éreztem volna...

    VálaszTörlés
  12. Szépséges! Nálam hangulatfüggő, de ebben a nagy melegben nem szívesen hordok semmilyen ékszert, max egy kis bedugós fülbevalót. Meg van, hogy többször is átcserélem az ékszereim..felvegyem, ne vegyem.. ? Túl ünnepi a ruhához, vagy fordítva? Milyen bonyolult nőnek lenni :D

    VálaszTörlés
  13. hát igen, néha tényleg az :D ez az ékszepróbálgatás ismerős nekem is :)))

    VálaszTörlés
  14. egeszen kulonlegesen szep - titokzatos,mint a cari csalad...:) Es ahogy fotoztad, az is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  15. Örülök hogy tetszik, nekem is, pedig csak egy összehajtott kartonlapra tettem :D Kellene már valami komolyabb állványt is használnom...

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts