Napfivér, Holdnővér / Brother Sun, Sister Moon

Nagyon tetszenek a különböző arcokkal készült kabosonok, persze lehet sablont is vásárolni de gondoltam megpróbálok kézzel ilyeneket készíteni, egyedibbek, jobb érzés ilyeneket használni, így sikerültek :)

Ők nyugodt, kisimult arcúak lettek
Ő egy kicsit morcosabb, megviselt arcú férfiembernek tűnik inkább:
Ő volt a első, kicsit neandervölgyi arcberendezéssel
Nem vagyok egy nagy szobrász, ezért az arckifejezések eléggé véletlenül alakultak, a fenti kettővel egészen elégedett vagyok, de még próbálkozom, mosolyt nem sikerült még az arcukra formáznom, a nyitott szem sem nagyon ment, olyan gülüszeműek lettek :))) Érdekes hogy mennyit jelent az is ha a színen vagy az arcformán változtatok, némelyik teljesen malacszerű lett a kerek fejével, de volt ami inkább földönkívülinek tűnt (persze azokat begyúrtam egy jó nevetés után). De végülis nem baj ha mindegyiknek saját karaktere van.

11 megjegyzés:

  1. Még az ikrek is különböznek egymástól, apró vonásokban! :) Nagyon jók az arcok. Van egy meglepetésem a Számodra! Remélem örülsz majd neki! Látogass el kérlek a blogomra érte:
    http://gyongycica.blogspot.com/2011/03/liebster-blog-dij.html
    Üdv:
    Gyöngycica:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek!Kedvesek,érzelmesek.Szuperek lesznek befoglalva!

    VálaszTörlés
  3. Bámulatos, hogy miket csinálsz gyurmából! Minden bejegyzésnél meglepsz valami újdonsággal! Ne hagyd abba!!!!:-)))

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen bámulatosak!
    Nagyon ügyes vagy!
    Minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  5. Csúcs jó fejek!!! A neandervölgyi dagi arcúból tudod, mit csinálnék? Napocskát szép sárga gyöngyből:))) Nagyon jók!

    VálaszTörlés
  6. Na rögtön dobok egy hátast .....hahaha ki is törne a nyakam .Na de komolyra fordítva a mondanivalómat ,egyszerűen szuper ügyes vagy !!!!Nagyon bejönnek nekem is ezek az arcok .Már törtem a fejem hogy honnan tudnék venni ilyesmit a himzéseimhez.Bár az igazat megvallva én nem hiszem hogy belefogok a csinálásba mert az enyémek tuti nem hasonlítanának egyetlen archoz sem .Írígykedem rád hogy neked ilyen jól sikerült.De azért gratulálok !!!!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Ági!
    Kiváncsi vagyok mik lesznek az arcokból! Nagyon jók:)!!!A többi gyurmásod is szuper! Én is nagyon szeretem a gyurmát-gyurmaékszereket! A fejek meg naygon jók, főleg, hogy te magad alakítottad ki az arcukat! Én nem álltam neki szobrászkodni, hanem képzeld egy barbi baba fejéből készítettem sablont:) Szuper jól kirajzolódik minden vonása, csak mindig ugyanolyan, na meg nagy is, úgyhogy végül is sógyurmázásnál használom a gyerekekkel:):) Az a jó a gyurmában, hogy mindent-de mindent bele lehet nyomni:):):):
    Szóval várom az arcos medálokat:)!Biztos nagyon mutatósak lesznek!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, mindenki! :)
    ENV, nagyon köszönöm a díjat, nemsokára tovább is adom! :)
    Cimbilimbi, ezt megbeszéltük ;) Én is napocskaarcnak szántam egyébként, de olyan morcosan csücsörít, próbálok valami kedélyesebbet is készíteni majd.
    Marilla, nagyn aranyos vagy, köszönöm! Gondoltam arra hogy felteszek próbaképp a Meskára 1-2 arcot, akár ezek alapján sablonnal készültet,akár teljesen egyedit, most nagyon megtetszett ez a dolog :)
    Oribori, ez a Barbie-arc teljesen jó ötlet, lehet kipróbálom én is ha megtalálom a húgom régi babáit otthon, bár a padlásra azért nem mászok fel értük :) Festéssel tökjó és egyedi arcokat lehetne készíteni abból az arcból is, még ha a forma ugyanolyan is.

    Most hirtelen azt sem tudom mihez kapjak, ezeket használjam fel vagy még próbálkozzak újabbakkal :)))

    VálaszTörlés
  9. Szuperek lettek! Nekem a morcos tetszik a legjobban, bár szerintem inkább egy a száját csókra csücsörítő arcra hasonlít =)
    Én is kíváncsian várom mi készül majd belőlük!

    VálaszTörlés
  10. Hihetetlen, hogy ezeket te csináltad a két kezeddel! :)

    VálaszTörlés
  11. erdekes lehet igy eljatszani az arcokkal, milyen kis kulonbseg megvaltoztatja , hogy milyen lelkiallapotot fejeznek ki...

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts