Nosztalgia/ Things from the past

Megint néhány régen készült dolgoról mutatok képeket, üvegfestékkel és akrilfestékkel készültek, némelyik ajándékba, némelyik csak úgy. Készült persze más is, de legtöbbjüket elajándékoztam. Még mindig van akrilfestékem, lehet amíg nincsenek gyöngyeim előveszem azokat is :)))






Ezeket pedig apukámmal együtt készítettem, persze övé volt a munka nehezebb része, a vas vágása, hegesztése, az összeállítás, én a papírt festettem és beborítottam vele a lámpa vázát, és a mozaikot készítettem (de csak a színes mozaikot, a másik csakis apu munkája, lehet  neki is kellene blogot nyitni, lenne mit mutogatnia :))




4 megjegyzés:

  1. GRATULÁLOK!
    Neked is, Apukádnak is!

    VálaszTörlés
  2. Annyira de annyira klasszak! A lámpától odáig vagyok! :D

    VálaszTörlés
  3. Apu nevében is köszönöm :))
    Én is szeretem a lámpát, bár kicsit sérülékeny és balesetveszélyes is a papírborítás, egyszer lehet hogy kicserélem majd bőrre és hennázott mintát rajzolok rá

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű szépek! Úgy látom te nagyon sok mindenhez értesz :) (irigyllek! :))

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts