Csipet csapat

Elkészültem a nővéreknek szánt ajándékokkal, remélem tetszik majd nekik, készítettem többet azért hogy tudjanak választani. A fiúkkal azért bajban vagyok, mert nem hiszem hogy nagyon szeretik a cuki mobilmütyűröket...




A füstölt csülök a kedvencem :))) A hamburger is jól sikerült, a malacka cuki lett, a legtöbb figurát most csináltam először (és a legtöbbet nem is fogom megismételni mert másoknál gyakran látok, de ilyen mennyiségben nem tudtam arra figyelni hogy eredeti ötlet legyen mind).

A blog közben új ruhát kapott mert a régi teljesen szét volt csúszva, nem tudtam kideríteni mi az oka. De ez az új most már jobban is tetszik, remélem nektek is :)

5 megjegyzés:

  1. Nekem a gomba a kedvencem de mind tetszik .Nem volt könnyű gondolom ennyit elkészíteni .

    VálaszTörlés
  2. :) Nem volt gáz, főleg hogy a kórházban más dolgom sem volt, örültem hogy kicsit el tudtam magam foglalni valamivel. Ami unalmas volt az a lógicák összeeszkábálása, azt már itthon csináltam :))

    VálaszTörlés
  3. Igazán szuperek lettek, a malacka olyan ééééédes, ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Dóri13:12

    A kismalac olyan aranyos, ahogy kunkorodik a farkincája... :) de az összes nagyon tetszek!

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts