Utcazene, Che Sudaka, Idraulici del suono

Vége a veszprémi Utcazene fesztiválnak, megint tökjó volt, jövőre is megyünk. Teljesen leamortizálódtam, 36 fokban lézengtünk egész nap, a koncerteken ugyan már csak 30 fokban ugráltunk, a szálláson összecsipkedtek a bolhák (gondolom ez a hely új specialitása), de a koncertek nagyon jó voltak. Mutatok  néhány videót, nem túl jó minőségűek dehát csak fényképezőgéppel készültek tánc/ugrabugra közben :)

A Che Sudaka a(z egyik) kedvenc együttesem,  tavaly voltak a Volt fesztiválon is, nagyon örültem hogy most Veszprémben is játszottak.



A United Flavour-t még nem ismertem, de jó kis spanyol reggae-s ska-s zenét játszanak, nagyon tetszett.



A legjobb bulik az Idraulici del suono kocertjein voltak, őket sem ismertem, megszámlálhatatlan tagú  rezesbanda, balkáni zenéket játszanak főleg és nem lehet ugrálás nélkül kibírni egy percet sem a koncertjükön!







Játszottak azért Nirvanát is



Jó volt a Los Aslandticos is, őket már ismertem egy kicsit



Voltunk még az Irie Maffia és a Movits! koncertjén is, kár hogy az utolsó nap nem maradtunk, lett volna mit meghallgatni aznap is, szerintem idén volt a legjobb a program mióta járunk a fesztiválra.  A többi videót nem linkelem be, ha érdekel valakit, a Youtube-on megtalálja őket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts