Kis feketék

A sok türkiz ékszer után most megtetszett a fekete-szürke párosítás



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem meg gyönyörűeket fűzöl,és nem látszik,hogy kezdő vagy, az én drótjaimon viszont nagyon is feltűnik,hogy bizony kéne még némi gyakorlat :) Én egy kicsit hadilábon állok a gyöngyfűzéssel, a legtöbb mintát nem értem, magamtól meg csak nagyon egyszerű dolgokat találok ki :) De most bele fogok húzni,mert nagyon tetszenek a bogyók, meg egyebek, és van is hozzá most jó pár gyöngyöm (elcsábultam), amiket ideje kipróbálni :) A drót meg úgyis elfogyott, úgyhogy ideje folytatni a félbehagyott dolgaimat, meg új technikákat megismerni..
    Örülök,hogy van egy sorstársam, aki nem teljesen profi, és hasonló problémákkal küzd,mint én :) Persze remélem minél hamarabb túl leszel ezen az időszakon :)
    Szép napot, további jó alkotást! :)
    Szandi

    u.i.: Mostanában én is szeretnék valami feketét, mert rájöttem,hogy ebben a színvilágban nem igen alkottam még,annak ellenére, hogy a kékeszöld mellett ez a kedvencem :) És ha érdekel, van most nekem is egy játékom, ahol kedvezményes kupont lehet nyerni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm hogy hozzászólsz!
Thank you for leaving a comment! :)

Related Posts